Plebiscyt plakatowy "Drogi do Niepodległości" rozstrzygnięty!

Opublikowane: 04 maj 2018.

Komisja muzealno-oświatowa w składzie Tomasz Andrzejewski, Paweł Juckiewicz, Piotr Graczyk, Robert Dąbrowski, Jarosław Parahus i Joanna Wojtasik przeliczyła 1001 oddanych głosów! Z 38 plakatów cztery o największej liczbie głosów zostaną wydane w formie pocztówki upamiętniającej 100 lecie odzyskania Niepodległości! A ta czwórka laureatów to: 1. Agata Matkowska z LO, 2. Elwira Andrzejewska z PSP 2, 3. Sandra Began z SOSW, 4. Sandra Kliś z ZSP 2. Serdecznie gratulujemy i cieszymy się i z poziomu prac i z frekwencji głosujących, którzy przyczynili się do sukcesu tej formy konkursu.

Moje spotkanie z Muzeum XVIII edycja

Opublikowane: 13 kwiecień 2018.

Plakat moje spotkanie z muzeum 2018Muzeum Miejskie w Nowej Soli pragnie poinformować Państwa o organizacji XVIII edycji konkursu plastycznego pt. Moje spotkanie z Muzeum.

            Zapraszamy nauczycieli i wychowawców grup przedszkolnych oraz klas I - III szkół podstawowych do udziału w konkursie. Ma on charakter otwarty i mogą w nim wziąć udział uczniowie, którzy do odwiedzą nasze Muzeum i opiszą plastycznie swoje wrażenia z tego pobytu.

Więcej ...

Wernisaż wystawy "Drogi do niepodległości"

Opublikowane: 19 marzec 2018.

Zaproszenie Muzeum MiejskieMuzeum Miejskie zaprasza 22 marca o godz. 12 na wernisaż wystawy prac uczniów nowosolskich szkół podstawowych pod tytułem "Drogi do niepodległości"

POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”!

Opublikowane: 20 luty 2018.

baner drugiMuzeum Miejskie bierze udział w akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”!

To ogólnopolska akcja promocyjna, skierowana zarówno do branży turystycznej, jak również do osób prywatnych, które w określony przez organizatora weekend mają możliwość skorzystania z 50% zniżki na wybrane usługi turystyczne w całym kraju.*

Głównym celem akcji jest umożliwienie jak największej liczbie Polaków skorzystanie z atrakcji turystycznych w wyjątkowo korzystnej cenie, jak również zachęcenie ich do częstszego podróżowania po Polsce, i to nie tylko w sezonie wakacyjnym.

„POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” to także doskonała szansa dla całej branży turystycznej, aby zwłaszcza w okresie niskiego sezonu wypromować swoją ofertę kulturową, hotelową czy gastronomiczną poprzez przygotowanie jak największej liczby pakietów promocyjnych i tym samym na dotarcie do jeszcze większej grupy odbiorców.

Tylko w 2017 roku w akcji wzięło udział prawie 190 000 turystów, a ponad 1 000 Partnerów zgłosiło swoje oferty.

Organizatorami „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” jest Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyczna.